lite overkligt

Det känns lite overkligt att jag är inne på mina tre timmar som tonåring. Imorgon börjar vuxenlivet på riktigt som så många sagt till mig. Jag tänker tbx på året som gott. Ler åt minnen.

Tänker tbx exakt ett år. Den 30 oktober åkte Fredrik till canada och vi gjorde slut. Den 31 oktober var jag först på stan med mamma och mormor. Sen va jag en runda hemma hos Mill och sen slutligen hemma hos Ewa med Emelie och Hanna. Eller ne det bar av på förfest sen. Vi fastnade i hissen mellan 23.00 och 23.50 och sen blev det utgång på Breeze. Den 1 November vaknade jag upp hos pappa och sen spenderades den med mammas släkt och Emelie.

Mina sista dagar som 19 åring har varit betydligt bättre än dom sista dagarna som 18 åring. Och imorgon får jag spendera kvällen med mitt livskärlek. Va ett år sen (nästan) som vi sa hejdå men vi är nu tillsammans igen, så som det ska vara.

Oh jag blir lite känslosam nu, tänker på alla underbara vänner jag har och allt fint jag fått av er alla i 20 års presenter. Smycken, presentkort, kläder och än har jag inte fått allt eller gjort allt jag fått, ska ju som sakt gå på idol den 26 november.

Ne nu ska jag kolla på "50 first dates" och njuta av dom sista timmarna som tonåring.


Bilden är tagen för exakt ett år sen, den 31 oktober 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0