lyckad gårdag

Gårdagen va verkligen super lyckad, tack alla för det.
Vid fem tiden åkte jag hem till Fredrik. Vi öppnade en vinare (tack Ella för den, mycket god:P) kollade tv och pratade. Åkte in till stan vid 7 och vid lite över 8 befann vi oss på TGIF. Där blev det mat, dricka, skratt och minnen för livet. Där va ju lite pyntat för att det va halloween så där va nät med spindlar i osv och utan att jag märkte det drog Ida ner en spindel och satte på mitt ben så när jag väl såg den skrek jag högt, lyckat eller vad? :P. Sen fick jag massa fina saker, smycken, en kavajliknande sak från hm, och en hel korg med olika godsaker. Sen fick jag årets dessert från personalen på tgif samtidigt som dom sjön och hade sig ".. I dont now what I´ve been told but someone here is getting old..." Och jag som skäms lätt blev självklart rent röd i huvudet och öronen:P. Sen bar det av vidare till cafe opera. Måste verkligen tacka alla för den här kvällen. Va så sjukt trevligt och jag kommer verkligen bära med mig minnena från den här kvällen hela livet.


Micke och Fredrik

Jag, Ida och Linn

söt personal:P

<3

Emma och jag

Jag och Linn i våra fina masker.

Tack alla igen för allt. Hoppas ni hade lika trevligt som mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0