namnsdag

Ja idag den 26 oktober är det faktiskt som så att jag och Rasmus har namnsdag så jag grattar alla som heter Amanda och Rasmus :D

Själv har jag fått en hel del grattis på sms, tele och även ett på face:P

Dagen har varit ganska lugnt, har varit och tagit blodprov. Usch tycker verkligen inte om nålar men det gick hyfsat bra idag. Dom behövde bara sticka mig två gånger för att få blod så.

Annars har jag bara varit med barnen, gjort pankakor, varit i stallet, lagat mat och myst. Dom åker ju bort en vecka imorgon så får passa på att krama dom massor nu.

Tror att det blir en film nu snart eller nä först ska jag läsa lite mer i min bok, sen film och sen ska jag sova tidigt.
Imorgon kommer min impulsiva och lite galna sida fram igen. Dock är jag nervös, tänk så blir de skit fult :O
Aja håll tummarna för mig så får ni mer info imorgon ;)


Bjuder på en solig bild från humlan i våras för att jag saknar solen och värmen!

Kommentarer
Postat av: Vissie

Har kaffepaus och testar denna funktion.

Jag är ju helt LOST i bloggvärlden, men börjar nog fatta att man kanske vill ha en kommentar? :D

HAHA, fysådåligjagärtack.

GRATTIS PÅ DIN NAMNDAG och ajajajaj lycka till imorgon!!!!!! Jag håller tummar, tår och hår.



Jag klickade på "kom ihåg mig" vad i helvete innebär det? Att datorn kommer ihåg vem jag är? Vissie är ju ett COOLT bloggnamn? ;D

2010-10-26 @ 22:39:51
Postat av: Anonym

Ja!!!! Jag ser min kommentar, ballt! :D:D:D:D

2010-10-26 @ 22:40:20
Postat av: amanda

Haha , du är väl för söt!

Ja du får med se till att starta en blogg så vi kan följa ditt hektiska liv och jo du har rätt i att man vill ha kommentarer.

Och tack så mycket för att du gratta på namnsdagen ;)

2010-10-27 @ 18:30:20
URL: http://www.linaamandakarlsson.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0