Otur

Igår hade jag nog lite av en otursdag. Massa små saker som gick fel men sen kvällen blev ju nästan bara för mycket. Åkte hem till Fredrik för att umgås med han. Säger att jag har ont i min rygg och misstänker att jag har en nerv i kläm. Sen la vi och skojade med varandra och klantig som man är lyckas jag ramla ur sängen och slår huvud, bröst och axel. Suck. Men tro inte att det tar slut där. För senare va jag så smart att jag råkade sätta på hans dusch så den sprutade ner halva mig. Är jag inte för duktig:P Fredrik fick sig ett par goda skratt iaf.
Dock känner jag jag av min rygg rätt bra idag. Känns som ett stort jäkla blåmärke över hela ryggen, skönt va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0