Pappa på burk

Så var äntligen Mill här :D
Dagen har bestått av att hämta henne vid tåget, hem om och hämta upp äldsta flickan sen en runda till täby centrum. Hämta tvillingar plus en kompis på skolan. Köra äldsta flickan till konståkningen. Hem spela spel.

Sen bar det av in till stan för min och Mills del. Käkade mat på tacco bar och sen kollade vi bio. Blev "pappa på burk". Riktigt bra film måste jag säga, sjukt rolig men ändå gripande med en historia bakom. Jag kan lova att den filmen kommer jag att se fler gånger, gör det du med!

Nu blir det mys, prat och sen sängen för att sova.
Jag verkligen njuter av varje stund Mill är här, varje stund en av mina närmsta delar mitt liv i Stockholm och varje stund då M&M är tsm igen. Precis så som det ska va <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0