remember us

Snart är min tid i Stockholm över.
Man har träffat många nya människor, skapat relationer, blivit vänner och nu har vi kommit till slutet på något sätt. Vi måste säga hejdå och frågan är om det är ett hejdå som kommer att vara livet ut? Den tanken skrämmer mig, mycket. Jag vill inte förlora personerna och vännerna här uppe bara för att jag flyttar hem.
Jag kommer aldrig att glömma tiden här uppe, alla stunder med människorna här.
Vi har haft så otroligt skoj och verkligen skapat minnen för livet. Men det känns lite som luften gått ur en del av oss sen i sommras. Och det kanske inte är så konstigt, det har hänt mycket nu under hösten. Men jag kommer att minnas det roliga, glädjen och skratten mest. Det är de minnena som kommer att ligga mig närmst hjärtat.
Och jag hoppas verkligen att detta inte är ett hejdå utan ett vi ses igen.



Kommentarer
Postat av: Linn

vi ska leva minst 70år till, någongång under dessa år lär man träffas. Hur eller hur :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0