what to wear

What to wear? Ja det är nog den eviga frågan för min del. Ikv är det tjejkväll med kvällsfika i gamla stan som gäller och som vanligt vet jag inte alls vad jag ska ta på mig. Sen hjälper det ju inte att det är svin kallt ute heller så man måste ta på sig massor med kläder så man inte fryser.

Men som det ser ut nu blir det svarta höga skor, svarta jeans, svart kavaj. Så med andra ord ska jag bara hitta någon snygg tröja att ha under kavajen. Tro mig det är betydligt svårare än det låter när det kommer till mig.

Bjuder på en bild på mig och min soulmate Sofia där kläderna verkligen va ett stort problem men som sedan blev så bra i slutändan. Balen 09 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0