00.20

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag. Va ju tänkt att Fredrik skulle komma hit efter sitt jobb men han fick jobba över till halv 10 så det va ju inte så aktuellt att han skulle komma efter det.
Försökte kolla på "rent" innan men kände att jag inte riktigt fick något grep om den så stängde av efter 23 min. Visst för att jag gillar musik och sång men man får gärna prata lite med. Kände att jag inte alls va upplagd för 2,5 timmars bara sång men kanske ger den ett nytt försök en annan dag.

Nu ska jag försöka sova. Hoppas att det går bra trots rinnande näsa och sprängande huvudvärk.
Imorgon har jag ställt klockan på 10.00 och sen blir det stan med Linn. Hoppas på att Fredrik inte behöver jobba över för då ska jag träffa han. Men det tar vi imorgon, nu ska sminket av, tanden borstas och sängen intas.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0