den bästa sommaren

I våras så va jag och min pojkvän inne och skulle hyra film vid karlaplan då hade dom ett helt ställ med filmen "den bästa sommaren" som man kunde köpa. Jag gjorde inte det vid det tillfället men ångrade mig senare då jag verkligen älskade den filmen som yngre och det hade varit kul att ha den så man kan se den igen. Men nästa gång vi kom in i butiken va filmen helt borta och har varit det varje gång sen dess. Stackars Fredrik har fått höra mitt tjat om att jag faktiskt vill ha filmen osv fast den uppenbarligen är helt slut.
Men nu äntligen har jag fått den, dock bara på datan men ändå:D Lovar att återkomma med om jag fortfarande älskar den efter att jag har sett den. Och Fredrik slipper äntligen mitt tjat om att jag vill ha den.
Det här plus mina nybeställda smycken gjorde verkligen min eftermiddag :D Hoppas bara smyckena hinner komma så jag kan ha ringen nästa fredag för den hade passat perfekt till resten av min outfit :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0