en vecka

Idag är det bara en vecka kvar tills jag åker hem. Längtar så sjukt mycket just nu, vill bara hem.
17.40 nästa onsdag går tåget som jag och Fredrik ska ta oss till skåne med. Är framme vid 10 har jag för mig. Tåg resan i sig är väl inget jag längtar jätte mycket efter men får väl se till att roa sig med att kolla på film eller liknande, Fredrik säger att han ska läsa så jag får väl med ta och införskaffa i en bok:P
Sen på torsdagen är det frukost med Jenny och sen kanske träffa Mill en snabbis och sen antagligen träffa Christian på kvällen. Fredagen är det Christians 20 års fest. Lördagen ska det firas mig och Söndagen ska det röstas och sen åker vi tbx till stockholm igen vid sju tiden. Full rulle känns det som. Men blir väl så när man ska försöka göra så mycket som möjligt på kort tid.
Oh, ta mig hem nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0