I´ll never let you go

Ikväll har det varit en riktig tv kväll. Dock hade jag barnen fram till kvart i åtta. Sen började idol 8, skånefruar 9 och sen slutligen kungar av tylösand klockan 10. Idol är ju lätt det bästa och idag kunde jag inte tänka på annat än den 26 november då jag sitter i malmö arena och ser det live med två av mina absolut bästa vänner. 
Sen när vi kommer till skånefruar, hm va ska man säga. Det är nästan så man börjar skämmas över att vara skåning. Men idag va dom fatkiskt inte så pinsama, va värst första avsnittet. Och sen tänker jag inte ens lägga en kommentarer angående de kallade kungarna. Eller jo en, oavsett vad så är dom jäkligt roande att titta på.  
Nu kallar sängen. Imorgon blir det nog mest till att ta det lungt. Kanske träffa Linn en runda för en fika eller liknande. Sen ska lillfisen på fotboll och mat ska lagas. Fast dom rutinerna kan ni väl redan:P





Jag har sett dig vända ryggen till och gå, jag har stått där med tårar och sett dig köra iväg.
Jag kommer aldrig att glömma den kvällen.
Men jag tänker inte låta det hända igen, jag tänker inte förlora dig igen.
I´ll never let you go.
I won´t say goodbye anymore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0