lördagen den 18 september

Nu kommer bilder osv från i lördags. För er som missade det så passade jag på att fira min 20 års dag lite i förväg med några av de närmsta och bästa med tanke på att jag inte är hemma då jag fyller.
Dagen började med att jag och en något seg pojkvän vaknade vid 10 tiden efter att ha kommit hem vid två tiden natten innna. Han åkte hem vid halv tolv och då hoppade jag in i duschen och gjorde vid mig. Vid ett tiden bar det av in till stan för att handla både mat och dryck med Emelie som va så snäll att hon hjälpte mig med allt under dagen. När vi kom hem började vi baka direkt och sen fixade vi oss och sen lagade vi maten.
Blev taccogratäng och sen till efterrätt blev det kladdekaka. Vid sex tiden började tjejerna trilla in och då blev det välkommst dryck i form av mousserande vin. Kvällen bjöd på skratt, prat och ren vännskap precis så som den ska vara. Blev även en hel del pinsamheter som inte behöver nämnas här mer än att min pappa kom in i vardagsrummet när vi pratade om rätt intima saker:P

Vid elva tiden bar det av vidare hem till Challe där det va fest. Vi spelade lite spel där osv men när de andra sa att det var dags att dra sig utåt för att göra stan osäker bestämde jag och Matilda oss för att det va dags för oss att dra oss hemmåt av olika anledningar. Så en mycket snäll Max kom och hämtade oss och körde oss hem.

Tack alla tjejer (och pojkarna på festen) för en super lyckad kväll. Va helt fantastiskt att få träffa er alla igen och ni gjorde verkligen firandet av min 20 års dag till något speciellt.
Sen måste jag även tacka er alla för alla fina presenter. Smycken, blommor, presentkort, smink, nagellack, cider och en idoltur i Malmö arena när det är dags för idolfinalen där. Man kan nog inte ha bättre vänner än er och är supernöjd med allt jag fick. TACK! <3








Tack igen alla för en helt underbar kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0