perfekt

Den här helgen har verkligen varit perfekt. Hade inte velat ändra på något alls, inte ens en liten sekund.
I fredags efter jobb mötte jag upp Fredrik en snabbis i stan, han höll mig sällskap när jag åt. Sen bar det av hem till Ida för min del. Vi krängde och kollade Idol, criminal minds och mord i sinnet. Slutade med att vi va så rädda att jag knappt vågade gå på toa själv. Men kolla det skulle vi:P

På lördagen sov vi till typ 10, gjorde vid oss och begav oss sen av till stan. Eller ja hon åkte till stan och jag åkte hem till Fredrik. Sen gick jag och han på stan, åt super god pasta på ett ställe vid stureplan, fikade på årets strösta kanelbulle, åt kantarell macka hemma hos han och sen slutligen gick vi på sena bion och såg "Wall street".
Efter det åkte vi hem och la oss.

Idag vaknade vi vid 11 tiden och jag måste säga att det finns inget bättre än att vakna upp med dig vid min sida baby. Att känna din närhet betyder allt för mig. Vi åt frukost, jag fick på mig kläder och smink så man såg lite mer redo ut sen begav jag mig för att möta Ida på nacka forum. Sen blev det även stan där vi satt och pratade med Emma och Marina en stund då dom satt och fikade. Sen blev det slutligen kista centrum för vår del. Tack till dom då dom har öppet till 21 varje dag:P

Självklart fick jag hem mig påsar hem, två stycken för att vara mer exakt :)
Ett par bruna ankelskor och en svart kort kavaj, fast den fick jag av mamma :D
Nu blir det film, antagligen "the last song" och sen ska jag sova. Är rent slut men den här helgen har verkligen varit den bästa på länge här uppe i stockholm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0