planering

Sitter och planerar för vistelsen hemma i skåne. Oh längtar så det gör ont. Jag vet att det är ett jäkla tjat om min resa hem just nu men det är typ det ända som snurrar i huvudet på mig så:P

På torsdagen ska jag åka med Sunett (pappas flickvän) ut till ett nytt coop ute i lund för att träffa dom där kvart över sju på morgonen. Sen efter det bär det av hem till Mill för mys frukost med henne. Sen en snabbis på stan med henne innan jag antagligen åker hem och sover middag:P. Sen på kvällen blir det en runda hem till farfar i Svedala.

På fredagen ska jag ner till trelleborg för lfixa lite saker vid halv nio tiden. Sen ska jag antagligen bara ta det lungt, umgås med familjen osv för sen på kvällen blir det 20 års fest för Christian :D 

På lördagen ska jag och Emelie åka och handla mat och dricka (har redan skrivit inköpslista:P) och sen ska vi åka hem till mig och börja fixa och dona, göra vid oss och tagga för kvällen. För sen vid sex tiden kommer det ett gäng med underbara tjejer. Så blir det tjejmiddag hemma hos mig och sen utgång :D 

Och sen söndagen får jag nog använda som återhämtnings dag innan jag och Fredrik sätter oss på tåget tbx till Stockholm vid 19. 

Oh vad jag längtar, det ska bli så sjukt skoj :D 


Den här långhelgen kommer jag att ha ett ständigt leende på mina läppar, det känner jag på mig :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0