solig måndag

Idag hälsade solen på i Stockholm och jag njuter av varje värmande stråle för jag vet att snart kommer dom inte på väldigt länge. Dagen till ära klädde jag mig i strumpbyxor, kjol, linne och jeans skjorta men skinjackan fick följa med över armen för säkerhetsskull. Och vid halv 12 tiden begav jag mig in mot stan för på dagens schema stod det fika med Emma. Blev en super mysig och god fika inne i åhlens huset och sen gick vi för att köpa varsett par skor. (Visar bild sen) Blev verkligen super nöjd med mina, fick nämligen äntligen mina boots. Dock inte från h&m men dessa va minst lika snygga.

Vet om att det har varit dålig uppdatering i helgen och det brors på att jag va dålig hela lördagen och la därför som en strandad val i sängen. Och sen i fredags va jag på en krog i gamla stan med Emma och sen åkte jag hem för att mysa och sova med min man. Och igår la jag i sängen till fyra och sen vid halv sju åkte jag in till Fredrik för att mysa film och äta fruktsallad. Så med andra ord va min helg väldigt lyckad förutom att jag va sjuker i lördags.

Nu ska jag snart kolla på antingen "a lot like love" eller "rädda willy tre" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0