tbx i stockholm

Så var jag tbx i vardagen, tbx i alla rutiner som ser nästan likadana ut. Med andra ord, jag är tbx i Stockholm.
Och visst trivs jag super bra här men efter en undebar helg hemma känner jag mig inte riktigt redo än för att vara tbx. Jag längtar hem, vill vara hemma. Dessutom vet jag att jag har en hel del viktiga saker att ta tag i den här veckan och det skrämmer väl mig en del med.

Långhelgen hemma var iaf underbar. Jag hade så sjukt skoj och det va helt underbart att få träffa familj och vänner igen. Vi kom som sagt hem sent i onsdags kväll. Blev tyvärr ännu senare än tänkt med då tåget va försenat. Men pappa och sunett kom iaf och hämtade mig och Fredrik, vi körde Fredrik hem och sen bar det av rakt hem till sängen för min del. Upp klockan 6 på torsdagen för att åka till Lund. Efter Lund bar det av hem till Camilla för frukost, sen stan med Ella och Linnea och sen mötte Matilda upp oss och då bar det av till IKEA.
Och sen på kvällen blev det fika hos farfar med familjen.

Fredagen bjöd på frukost med Lizett, stan med mamma och sen hem till Fredrik en snabbis. Sen bar det av på 20 års fest hos Christian. Kvällen bjöd på en hel del otippat men det va så sjukt kul att träffa alla igen. Blev även en snabbis till malmö nation i lund.

På lördagen sov jag och Fredrik hyfsat länge sen begav han sig hemmåt och jag duschade och gjorde vid mig.
Sen åkte jag in till stan och mötte upp Emelie för att handla mat och sen hem till mig för att fixa. Kommer mer info och bilder om det lite senare när jag orkat lägga över alla bilder från kameran:P

Söndagen innebar röstning, städning, pakning och middag hos mamma med den sidan av släkten.
Sen blev man hämtad av Fredrik och hans pappa vid halv sju för att vi skulle ta tåget kvart över sju.
Tåget va så klart försenat så va inte hemma i stockholm och nerbäddad i min säng från kvart i två och då somnade jag som en stock.

Nu ska det pluggas med äldsta flickan, tvillingarna ska hämtas, det ska köras till aktiviteter och det ska lagas mat.
Som sagt jag är tbx till vardagen med alla rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0