två kvällar fyllda av dans

Så har snart yttligare en helg gått och på onsdag är det äntligen dagen då jag åker hem till skåne :D
Men jag ska inte klaga på den här helgen, den har varit underbar och fylld med vännskap och dans.
I fredags skulle egentligen jag, Linn och Emma gått och sett hoffmaestro men kom inte in då där va så sjukt mycket folk. Så vi tog båten över till slussen och gick på krogen ljunggrens (hette det så?). Senare kom även Olivia dit med tre killkompisar. Vi pratade, skrattade och njöt av att kunna sitta ute. Satt nämligen uppe på en terass. Sen vid halv elva åkte jag och Emma vidare för att möta upp Ida och Vickie. Vi fyra begav oss sen till Lobby där vi skakade på våra rumpor halva natten.

Igår tog jag det först lungt sen vid tre åkte jag till Linn. Vi åt mat, kollade film, fixade oss för att sen vid nio bege oss in till t-centralen för att möta upp Emma, Jimmie och Micke. Då blev första stället först retro. Sen vidare till Guadi där vi även mötte upp Ida och Linn. Vi hade turen att få gratis inträde och att det snart visade sig att det va en nattklubb som hade premiär den kvällen. Så trots att tanken  va att vi bara skulle ta en drink på en krog blev även den här kvällen fylld med dans.

Nu ska jag snart bege mig in till stan för att äta och sen gå på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0