lite nervös

Kläderna har valts ut, frisyren håller på att fixas. Sminket vet jag hur jag ska måla på.
Idag är det första dagen för mig på vero moda, är ganska nervös faktiskt men det kommer säkert att gå jätte bra. Ska bli riktigt skoj iaf :D Precis som många andra tjejer har jag alltid velat jobba i en klädesbutik men aldrig trott att jag skulle kunna få in foten i den branchen då det är så otroligt svårt. Men jag hade tur och klickade med en butikschef och nu står jag här och ska snart åka iväg för min första dag.

Det går bra nu :D
Bjuder kanske på dagens senare om jag hinner för ikv nästan direkt efter jobb (jobbar till tre) ska jag och Payrik åka och se mff matchen. Har fått ett par biljetter på vip avdelningen så ska bli riktigt skoj, har aldrig sett en match så tidigare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0