uppdatering sen i fredags

Eftersom helgen har varit helt underbar har jag helt ärligt inte haft någon lust att uppdatera och kör därför en uppdatering från allt nu:P

I fredags åkte jag in till stan vid 12 och mötte upp Emelie, Camilla och Julia.
Tog lite bilder med kameran men den hittar jag såklart inte nu så dom bjuder jag på senare:P
Vi satt på jensen uteservering och bara njöt. Riktigt trevligt och det va längesen vi fyra va samlade så det kunde inte ha blivit mycket bättre:D

Efter jensen gick jag och Emelie hem till henne och njöt av solen och pratade osv.
Sen tog jag mig hemmåt, blev mat på mille med Patrik och sen kom Ida och Sarah och hjälpte mig och sortera ut kläder:D



Emelie och jag i solen i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0