vårkänsla

sämst uppdatering, jag vet!
lovar att jag ska försöka bättra mig men just nu är det så sjukt mycket som händer:D
har typ fått dröm jobbet på Vero Moda och trivs som fisken i vattnet där.
tack vare det underbara vädret blir det mycket tid ute med fina vänner.
ligger faktiskt ute och solar just nu samtidigt som jag letar stugor till midsommar vilket är lättare sagt än gjort.
lovar att jag ska återkomma snart med lite dagens outfit osv, så håll er uppdaterade!
sålänge bjuder jag på en bild i söndags när jag och Patrik åt glass inne vid kanalen i Malmö.
fick riktig flashback när vi satt där, jag menar hur många gånger satt man inte där under gymnasietiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0