bilderna från Stockholm

Sitter och tittar på alla bilder från Stockholm. Känner hur saknaden kommer krypandes men jag kan inte säga om det är Stockholm jag saknar eller om det är alla personer som fanns vid min sida i  Stockholm som jag saknar, det kanske är en blandning av båda.

Och på något magiskt sätt känner jag hur mina kinder blir våta av tårarna som rinner från mina ögon samtidigt som mina läppar ler och jag sitter och skrattar för mig själv. Det här med Stockholm och människorna som delade der med mig ger mig blandade känslor. Ena sekunden kan jag känna lycka och andra sekunden sorg.

Bilderna och minnena från i sommras spelas som en film utan ljud för mig just nu. Visserligen har jag musik på så det blir som mitt eget soundtrack på min bästa sommar hittils.

Men jag har lärt mig att det är inte bra att leva kvar i minnen, man måste gå vidare. Oavsett kommer tiden i Stockholm och alla människor som delade den tiden med mig alltid ligga mig nära om hjärtat och jag kommer alltid ha lätt för att plocka fram dessa minnen, fälla en tår och sedan skratta åt alla våra tokigheter. 





 
Älskade,Underbara,Saknade

Kommentarer
Postat av: ida,

du är älskad!

2011-02-12 @ 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0