igång igen

Så var jag igång med att arbeta igen efter att ha varit sjukskriven från och till i fem veckor.
Ifs ska man inte ropa hej än men det känns riktigt bra än sålänge.
Idag va jag på en förskola här i Höllviken som jag även fått heltidstjänst på hela april och det känns verkligen helt underbart där. Älskar det och jag trivs som fisken i vattnet.
Imorgon, torsdag, lördag och söndag spenderar jag på coop forum i lund, ska bli härligt att träffa alla arbetskollegor där igen eftersom jag inte varit där på typ en månad.

Känner mig rätt flitig nu med, har betalat lite räkningar, sökt jobb och fixat lite annat smått och gott.
Nu tänkte jag försöka skriva ett personligt brev till skolan jag ska söka till hösten och sen ska nog jag och Patrik ut och gå en runda då han slutat tidigt idag.

Ikv ska vi hämta ett skåp hemma hos moster och sen ska vi hem till pappa och Sunett för att fixa med lite papper osv :)


Längtar tills man kan ha shorts på sig när man är ute och går.
Idag får de bli jeans, tjocktröja, vinterjacka, halsduk, vantar, mössa och mina canada snow skor. Glömde jag något nu? Aja det lär jag väl märka fall jag börjar frysa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0