Påväg upp

Det känns verkligen som allt är påväg upp nu. Ska på möte angående jobb imorgon, pratade med en om jobb idag som verkade väldigt posetiv så håll tummarna för mig.
Sen har jag ju varit feberfri sen i tisdags, stort plus! Och allt som har med sjukhet att göra känns mycket enklare nu när dom hittat felet och jag får medicin för det för nu vet man att det snart är borta och jag snart är mig glada, friska, vanliga jag.

Dessutom skinner solen utanför mitt fönster och vem blir inte glad då? Dock ligger det fortfarande snö på marken men jag hoppas att den försvinner snart.

Nä nu ska jag måla mina naglar, söka lite mer jobb och sen ska jag åka hem till mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0