som en dröm

Vet att jag har varit sämst på att uppdtarea er men lovar att jag ska försöka bli bättre på den saken.
Anledningen till varför jag inte skrivit? För det har hänt så otroligt mycket i mitt liv dom senaste två veckorna.
Har ju bland annat blivit sambo vilket är något av det bästa som hänt mig. Men jag trodde aldrig att det var så mycket som skulle göras i samband med detta som det faktiskt var så det har tagit nästan hela min tid. Först skulle man packa, sen packa upp och därmellan skulle nya saker till lägenheten köpas. Men jag klagar inte, älskar varje sekund av det!

Har inte super mycket att skriva just nu, känner mig lite smått stressad för har en del jag vill ha fixat innan pojkvännen min kommer hem. Ska börja med att försöka orka damsuga och jag har redan diskat undan. Sen väntar en varm och skön dusch och därefter tänkte jag sortera papper och sätta in i en pärm. Men som sagt får se hur mycket jag orkar idag, resten får jag ta imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0