ett stort steg

Jag lever i total lycka, jag går omkring på rosa fluffiga moln. Det känns fortfarande lite overkligt men jag vet inom mig att mer verkligt än såhär kan det inte bli.

Igår fick jag en av de mest underbara frågor man kan få. Min älskade pojkvän frågade mig om jag ville flytta in till honom och därmed bli sambos. Självklart svarade jag ja. Så vi satt och planerade massor igår, på torsdag blir det ikea och förmodligen blir själva flytten med mina saker på söndag kväll.

Det ska bli riktigt skoj alltihopa. Dock är det mycket som ska fixas nu innan och det känns som jag inte riktigt får ihop tiden då jag jobbar varje dag förutom torsdag. Men men det går. Så länge jag får hit alla mina saker i helgen och vi har någonstans att göra av allt kan jag fixa med det i nästa vecka. Tror dessutom Sofia kommer och hjälper mig med att packa upp på måndag så.

Jag lever i total lycka och jag är med strom kliv påväg in i en underbar framtid med Patrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0