Idre 2011

Vet inte ens var jag ska börja för att kunna beskriva den här resan. Hur jag än gör så kommer ni aldrig förstå allt det fantastiska vi var med om men jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att ni ska få en så bra bild som möjligt av den.

Den började på lördagen den 1 januari. Vi körde från höllviken vid tio tiden och innan dess va de massa fina vänner hemma hos Patrik som kollade hipp hipp med oss och sa hejdå.
Bilfärden upp gick ändå helt okej, bättre än förväntat och vi kom fram till Idre efter ca elva timmar i bil. Eller ja frågar ni Oliver gick den bra ända fram till han såg "demonråddjuret" ;)
Sen när vi kom fram fick vi reda på att vi inte skulle få stugan från 15.00 så vi bestämde oss då för att hyra skidor direkt och ge oss ut och åka så det gjorde vi. Kvällen där va ganska lugn eftersom de va söndag och inget spec va öppet.

Måndagen bestod av skidåkning hela dagen och sen vid 15 blev det after ski där det gick vilt till ska ni veta:P
Efter after skin gick vi hem, lagade middag, roade oss och sen blev det nattklubben på kvällen.

Tisdagen va skidåkning hela dagen och sen after ski och onsdagen lika så och sen åkte vi hem på torsdag morgon. Inser att jag aldrig kommer kunna förklara resan i ord så visar er några bilder ist :)


Demonråddjuret (ni ser ögonen som lyser)

Bilresan va lång så när man fick möjlighet va man tvungen att sträcka på benen:P

Första dagen i backen

På någon restaurang i backen första dagen

När vi precis hade fått stugan senare på dagen typ :P

Ena backen

Påväg till after skin på måndagen

Foto på de!
(Johan sov i soffan, vaknade fick tag på kameran fotade sig själv och skrek "foto på de!" och sen somnade han igen. Dagen efter kom han inte ihåg detta vilket jag gjorde och dessutom fanns ju bilden som bevis på Ellas kamera, sjukt skoj)

Påväg till after skin på tisdagen

Ena morgonen kände sig Oliver extra fin (i min bh)

Sista dagen i backen

Sista after skin.

Tack alla för en helt underbar resa, hade så sjukt skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0