overkligt

9.30 ringde min telefon och väckte mig i morse. Det var en av mina absolut bästa vänner, jag hörde direkt hur något var fel. Jag hörde hur hon kämpade för att kunna prata trots att hon grät.
När hon säger vad som hänt kan jag först inte tro det och hon får därför säga det igen.
En kille, inte ens 20 år fyllda tog igår livet av sig.
Hur kan det bli så illa för en person att det är ända utvägen? Jag förstår det inte.
Idag kommer alla mina tankar att gå till de personer som kände han bäst. De som stod honom nära.
Och såklart till mina kära som kände honom bättre än vad många andra gjorde.
Spec till min kära bästis i Stockholm, jag önskar att du kunde vara med oss här hemma. Du ska inte behöva gå igenom det här ensam.

Jag har inget mer att säga just nu. Ist tänker jag ta en egen tyst minut och låta mina tankar flyta iväg.

Kommentarer
Postat av: ida,

<3

2011-01-21 @ 10:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0