fettisdagen

Idag är det fettisdagen och för första gången på så länge jag kommer ihåg har jag inte ätit en ända semla idag.
Dock önskar jag att jag hade de men det fanns helt enkelt inte tid för att handla en och sitta ner och njuta av den idag. Blev nämligen inringd till enn y förskola idag halv åtta imorse, va på plats halv nio. Ändå starkt jobbat tycker jag med tanke på att dom i princip väckte mig (la i sängen halv vaken eftersom Patrik precis hade kört till jobb då) Sen slutade jag fyra och då bar det av till skånes fagerhult med Patrik för att köpa en ny cross till han och så kom jag precis innanför dörren här hemma nu så full fart hela dagen.

Nä nu blir det duschen och sen kanske någon film eller sängen direkt. Börjar nämligen jobba 8.00 imorgon ifs slutar jag 13.30 men ändå:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0