Kycklingsallad

Jag har precis gjort kycklingsallad till mig och Patrik som vi ska äta ikv.
Perfekt mat tycker jag, den är nyttig, är lätt att göra och man kan göra den på morgonen och sen äta den på kvällen, bara till att sätta in den i kylen.

Jag hade i;
2 st färska kycklingfileer
2 st avokado
1/2 rödlök
1 st mango
2 st tomater
1/2 gurka
"snäckpasta"
Fetaost
Salladshuvud

Jag delade kycklingen i lagom bitar och stekte dom samtidigt som jag kokade pastan sen lät jag det svala undertiden jag fixade resten. Sen blandade jag bara ihopa allt, super lätt och mumsigt!
Man kan ju själv bestäma vad man ska ha i efter egen smak. Kan rekomendera att ha äpple i med men det glömde jag så klart att köpa:P

Nu ska jag bara vänta på att Patrik kommer hem så jag kan njuta av den här goda salladen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0