solig måndag

Nu två timmar efter det första inlägget så skiner solen och jag känner mig genast gladare om det ens är möjligt:P
Lillasyster är påväg ner för att hälsa på en stund. Sen slutar Patrik vid fyra så ska ha maten klar när han kommer hem så jag kan dra med han ut på något äventyr. Orkar inte bara sitta inne hela eftermiddagen:P
Rastlös som jag lätt blir finns det inget tråkigare än att bara sitta inne:P

Längtar till imorgon med, hoppas på bra väder då med. Ska nämligen träffa Erica inne i Malmö och ta en fika med henne. Ska bli super trevligt och har inte träffat henne på länge så det är verkligen på tiden!

Nä nu ska jag kolla OTH och vänta på lillasyster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0