träning

Har precis varit inne på form toppens hemsida och tittat lite.
Har bestämt mig för att så fort jag är frisk ska jag köpa antingen ett halvårs kort eller helårs kort så jag kan träna olika pass på formtoppen. Känner att det är dags för mig att komma igång med träningen nu nämligen.
Hittade ett pass varje dag som jag vill göra så ska jag försöka göra så många som möjligt i veckan men minst två till att börja med och sen ökar jag antalet ju längre tiden går. Till sommaren kanske jag tillochmed kör två om dagen, önsketänkade iaf:D

Lovar jag ska hålla er uppdaterade med hur det går för mig och förhoppningsvis kan jag börja träna redan i slutet av den här månaden, det är iaf drömmen.


Bilden är tagen våren 09 när vi tränade till vår dansshow "dansa för livet" på den tiden tränade man minst tre timmar om dagen fem dagar i veckan, det va tider de. Minst så vältränad ska jag bli igen, det är mitt mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0