ingen lust

Har börjat träna igen. Körde ett pass igår och ett idag sen är det sagt att jag ska köra onsdag,torsdag med för sen åker jag bort och är inte hemma från söndag. Måste fan komma igång igen, måste slutföra, måte gå ner i vikt men mest av allt måste jag bli nöjd med mig själv. Nöjd med hur jag ser ut. Mätte mig i morse med, tänkte börja om på ruta ett med allt. Nu jävlar! Visst jag kanske inte kommer hinna få den perfekta sommar kroppen 2012 men jag ska ta mig fan ha den perfekta höst kroppen 2012!

Nä nu är det dags att börja plocka ihopa sina saker och dra och jobba. Bara tre timmar men jag har verkligen ingen lust alls. Jag vill gå ut och gå en runda, spela hög musik, mysa på uteplatsen i det fina vädret. Men nä jag måste till jobb och sen blir det ner till cross banan, får dock se om jag kör något idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0