En helt ny värld

Jag börjar se hur en helt ny värld öppnar sig framför mig. Kanske är det den osynliga vägen som jag nu börjat se. Jag vet inte men det känns ganska så jätte fantastiskt. Visst man är kanske rätt så jätte nervös för var vägen ska ta mig men jag tror vägen dit kommer bli riktigt bra. För er som inte vet har jag fått provanställning som barnflicka i Stockholm så åker upp dit på tisdag för att prova i två veckor. Hoppas verkligen att det bär hela vägen och att allt funkar där uppe så dom vill att jag ska stanna. Sitter redan och försöker ta fram kläder som ska med eftersom helgen och dagarna fram till tisdag är ganska full planerade. Och som sagt, jag och vilka kläder som ska med går inte riktigt hand i hand, jag vill ju ha med allt! Och vad ska man egentligen ha med sig? Lär väl mest bli praktiska kläder så jag kan leka mycket och enkelt med barnen i dom :D Oh ska bli så kul , älskar att leka och skoja med barn och nu har jag möjligheten att ha detta som jobb dessutom i staden som jag älskar så mycket, Stockholm! Jag är nog halvvägs till paradiset. Men ska försöka att inte ta ut för mycket än då det bara är på prov än så länge. 

Sitter och väntar på Sofia nu och sen ska vi åka in till Ewa för lite myspys såhär en torsdags kväll. Musiken har jag på hög volym och just nu är det disney som gäller, snacka om att jag har barnet inom mig kvar :D Ska även försöka få fram  lite mera kläder, enklast om man tar fram allt man vill ha och sen plockar undan det som är onödigt eller om det blir för mycket :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0