Soliga Stockholm

Idag har det varit helt underbart väder. Har varit lite kalas här hemma och sen har vi varit ute i trädgården och fixat. Man har verkligen kännt att det är vår idag och jag verkligen ÄLSKAR det. Dock har jag dragit på mig en ganska så rejäl förkylning men den är snart borta igen (hoppas jag). Funderar på att titta på någon film nu och sen sova tidigt men vi får se.

I veckan ska jag försöka ta mig till ett friskis och svettis gym här i närheten för att kolla upp möjligheten till att träna där. Sen blir det till att träffa Linn och förmodligen fler barnflickor. Sen vet jag inte så mycket mer än att jag ska busa och stimma med barnen :D


Tänker på er där hemma <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänker på dig med fina syster.

Saknar dig <3

2010-04-12 @ 10:00:35
URL: http://alittlelife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0