Underbara lördag!

Eftersom jag inte hann skriva något igår om min underbara lördag får jag helt enkelt göra det nu.

Dagen börjades med att jag väcktes vid 10 för att hinna göra vid mig då jag skulle vara hemma hos mamma vid 11 då jag, mamma, syster, moster och kusin skulle åka in till stan för att hitta studentklänning osv till kusinen. Man mådde väl som man förtjänade efter fredagskvällen som slutade med att vi va hemma hos Max först , sen kb och sen stupade jag i säng vid kvart i 4. Mycket lyckad kväll måste jag säga. På stan fick vi köpt klänning till kusinen och jag fick en underbart fin "kavaj-jacka" av min moster. Tackar:D

Efter stan bar det av hemmåt, göra vid sig snabbt och sen bar det av till malmö och Mills 20 års middag. Va super trevligt att träffa alla och kvällen löpte på alldeles för snabbt. Skratt och minnen delades, precis så som det ska vara! Kvällen slutade med att jag körde hem och var hemma vid halv 3. Med andra ord var dagen fullpackad med skoj och skratt.

Älskar sånna dagar, älskar dagar med familj och vänner. Dagar då man inte behöver tänka på någonting annat.
Det är dom dagarna man inser hur lyckligt lottad man är.




Kvällens outfit igår hos Camilla
Jackan kommer från vila (den jag fick av snälla moster), syns inte så bra på bilden men den är kortare i ryggen.
Linnet kommer från only
Chinosen köpte jag på cubus i (älskade) stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0