you used to be..

Det är rätt sjukt hur folk kan förändras framför ögonen på en. Man kan ha fått en syn av hur dom är, accepterat det och i mitt fall älskat det. Sen vänder allt, framför ögonen förändras personen i fråga till det motsatta av det man trodde att personen var. Hur kan det bli så? Rätt sjukt egentligen då man ibland kännt personen i flera år. Tycker verkligen det är super läskigt hur personen kan ändras, jag menar man vet ju aldrig riktigt var man kan ha den då. Ena sekunden kan det va underbart och en dans på moln nästa kan det vara helvete och det känns som personen i fråga kanske letar fel på en eller att oavsett vad man gör så blir bara allt fel ändå.

Var det så jag ändrades? Var det så jag ändrades framför ögonen på er? Blev jag den personen ingen förstår sig på men vet att det är något där som inte blir sagt? Så fall ber jag verkligen om ursäkt. Har verkligen insett nu hur irriterande det är med människor som ändrar på sig och anpassar sig till det som för stunden passar bäst och allt annat är fel. Hoppas verkligen inte jag gjorde så.. Vet att jag ändrades, vet att jag blev lite av en annan person men en bit av den jag var försvann, kanske därför. Det är min anledning men vad har du för anledning att förändras till en person jag inte ens vill prata med mitt framför ögonen på mig?  Du brukade va så mycket, du var den jag gick till för att prata, skratta och gråta. Du var bland det bästa för mig, du sken så starkt men det är borta nu..


You used to shine so bright but I watched all of it fade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0