kläder <3

Jag har seriöst en farligt stor kärlek till kläder. Iaf så är den farlig för plånboken.
Tex varje gång det är något spec som händer, fest, utgång, middag osv så vill jag helst ha något nytt att klä min kropp i. Det innebär att jag ofta käper nya kläder och tänker "det kan jag ha när jag ska göra det". Men sen ibland så händer det att man hittar något annat man hellre vill ha i sista sekund och detta har resulterat att jag har en massa oanvända kläder hängandes:p. Ifs inte mig emot för då kan jag ha det en annan gång. Hellre för mycket än för lite eller va är det man brukar säga?

Tex har jag ett super fint gamelrosa transparent linne med volanger som jag fyndade i ullared som aldrig har använts. Dock hoppas jag att det blir en runda på krogen eller liknande till helgen då jag kan använda det till svarta tajta jeans, mina svarta killklacks pumps och min skinjacka.

Sen har jag dessutom en ny favorit, det lite mer romantiska. Ni som känner mig vet att jag annars kör rätt hårt åt det lite rockiga håller och det gör jag oftast fortfarande men det är kul att bryta av med det lite mer romantiska ibland. Tex det rosa linnet, det kan man ju verkligen inte kalla rockigt:P

Sen har jag en ny dröm bland mina kläder med. Verkligen älskar klänningen. Föll vid första ögonkastet och va bara tvungen att ha den!

Jag tänkte matcha den med ett par stickade svarta strumpbyxor och svarta boots och är det kallt ska skinjackan med pälsvästen vara på med.
Och den ska invigas på 20 års festen (som är ett grillparty) som jag ska på hemma i skåne i mitten av september. Hoppas det blir perfekt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0