längesen

Jag vet att det är längesen, att det är flera år sen det hände. Men för mig betyder det något ändå. Antagligen mer än du ens kan förstå. Såg en bild precis, kan inte ens förklara smärtan. Inte efter allt det som hänt den senaste tiden, det blir för mycket helt enkelt. Helt plötsligt vet jag varför jag inte kan sova, jag tänker på allt det som jag kan slå bort under dagen genom att sysselsätta mig med annat.

Jag är slut på ord, önskade för en sekund att jag va slut på känslor med. Iaf för stunden.
Nä måste försöka sova nu. Ska försöka tycka undan bilden som envist visar sig framför mina ögon när jag blundar.

En bild säger 1000 ord brukar man ju säga och den orden tillsammans med orden du sagt (eller inte sagt) betyder just nu mer för mig än jag ens kan förklara för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0