Nu kör vi!

Eller ja, vi kör snart iaf:P Har varit hemma hos Linn tidigare idag för att få håret fixat (tack raring, du är en pärla!) sen när jag kom hem såg jag att alla mina bilder (195 st) som jag bestälde tidigare i veckan hade kommit så började pyssla med dom så klart och satte in några i albumet jag köpt. Sen insåg jag att klockan började bli mycket så va bara att hoppa in i duschen för andre gången idag (dock inte håret den här gången då Linn har fixat det:P) Nu sitter jag i handduk men ska snart börja ta på mig och sminka mig. Sen ska jag även hinna äta något innan jag ska möta upp Linn i mörby centrum vid 20 i sju för att sen åka tsm med henne in till Fredrik där vi ska vara några stycken innan det är dags för utgång ikv:D Hell yeah jag älskar fredagar!

Bilder osv bjuder jag antagligen på i början av nästa vecka då vi imorgon (om det är fint väder, hoppas!) ska ut till Ida och mysa på stranden osv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0