polisförberedande

Fick en fråga i förra inläget angående att jag tidigare nämnt att jag vill läsa till polis och gå på polisförberedande.
Så fall var det i östra grevie folkhögskola jag skulle läsa den förberedande linjen. Men jag måste nog tyvärr släppa den drömmen då jag fortfarande har problem med mitt ben och därför känner redan idag att jag antagligen inte kommer att klara av den fysiska delen av att vara polis vilket verkligen suger då polisyrket fortfarande är en stor dröm för mig.

Men ibland går saker mot en och då gäller det att hitta en ny väg och nya drömmar. Så jag har börjat fundera på nytt vad jag vill läsa vidare till och kommit fram till att jag vill jobba med barn och ungdomar. Nu ska jag bara komma på exakt vad jag vill göra men tror jag vill arbeta med barn och ungdomar i svårigheter tex med barn och ungdomar som har missbrukarföräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0