regningt

Så har regnet kommit till Stockholm med. Och det är inte lite. Det har öst ner i säkert tre, fyra timmar nu. Usch hatar regn! Den här dagen är inget bra alls. Önskar att man bara kunde gå och lägga sig igen och glömma den här dagen men det funkar inte. Jag har en maskin tvätt igång (Har redan kört två) sen efter den har jag två eller tre maskiner till som ska köras. Sen ska det strykas och sen ska barnen hämtas. Ifs ska jag inte laga mat idag så det e ju en mindre sak att behöva tänka på. En sak är iaf säkert, mina randiga vattenskor ska vara på när jag åker till pojken ikv.


Skorta; gina
rött linne; gina
jeans; miss 60
halsband; guldfynd
ringar; den lilla är en present och blomman är från åhlens
armband; lindex och hemmagjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0