svårt att sova

Så har jag även idag, precis som den senaste veckan, svårt för att somna. Tänkte att jag skulle slötitta lite på en film och se om jag blir tröttare av det. Tror det blir save the last dance 2. Har redan sett den ett par gånger (minst sagt) men det är ganska skönt för då kan man bara slötitta och koncentrera sig på att sova ist.

Imorgon tänkte jag köra en "ta hand om mig själv dag". Ska därför börja dagen med att ge mig ut och springa och sen även köra sit up/armhävningar när jag kommer hem. Sen tänkte jag ta en lång dusch med både ansiktsmask och hårinpackning (får ju ta hand om min nya hårfärg nu). Och efter det tänkte jag tvätta, stryka och se vad som mer behövs göra. Och sen till middag tänkte jag laga fläskfile med pressad potatis och efter maten åker jag antagligen in till stan. Blir väl egentligen en "ta hand om mig själv dag" / "va duktig dag" men det låter helt okej i mina öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0