sweet memories

Har massa bilder på mig och vännerna på datan. Massa minnen på ögonblick som aldrig kommer att glömmas. Bilder från fester, resor och bara helt vanliga dagar där kärleken mellan vänner är starkare än allt annat.
Har länge funderat på att trycka ut massa bilder, köpa ett album och göra något fint av det hela men har aldrig kommit så långt. Men så håller en av mina närmsta på med just exakt den saken nu och jag bestämde mig för att nu är det dags att ta sig själv i kragen och faktiskt göra det. Så nu har jag valt ut en del bilder, 218 st om jag ska vara exakt, som ska tryckas ut och sättas in i ett album. Dock tänkte jag vänta till på måndag med att göra det eftersom jag vet om att det kommer att tas bilder i helgen som jag vill ha med i albumet.

Dock kommer det väl alltid vara så att man kommer vilja ha fler bilder osv men nu tänker jag inte skjuta upp det längre så får jag nu så många fler bilder som jag känner att jag vill göra något med om ett tag så får jag helt enkelt köpa ett till album :P


Berlin 08 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0