today is the day

Så var dagen äntligen kommen, dagen jag längtat efter jag vet inte hur länge. Idag ska jag börja spela basket igen. Nervös? Något så sjukt mycket, tänk så gör man bort sig :( Men idag är även en annan dag. Från och med idag ska jag verkligen skärpa mig med träning och allt vad det innebär samt att jag ska skärpa mig med vad jag äter/dricker. Tex ska jag sluta dricka cola nästan varje dag. Undra hur länge jag kommer att klara detta, en vecka? Nä den här gången ska jag verkligen, jag ska! Nu är det även dags för mig att komma i topp form och jag siktar på sommar 2011 ;)

Tidigare idag va jag i täby centrum med den äldsta flickan. Sen hämtade vi tvillingarna plus en kompis. Nu ska det lagas mat och sen ska jag bege mig till träningen vid strax innan sex. Önska mig lycka till :D



Tröja; Jc
Pälsväst; vila
Jeans; miss 60
Armband; hårband från jc
Ringar; present och den stora är från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0