gårdagens fika på Märtas

Vid 14.15 åkte jag ner till Höllviken för att träffa världens bästa Matilda och ta en fika med henne på Märtas.
Jag visste sen tidigare att Maria skulle jobba och visst hade jag rätt i den saken för vi möttes i dörren av en arbetandes Maria. Vi fick vår fika och efter en stund gjorde även Maria oss sällskap. Vi pratade skit, vettigt och skrattade. Va verkligen super mysigt och en perfekt måndags syssla. Maria klagade dock på att hon inte fick gjort allt hon skulle men tror inte hon hade velat ändra på något. Tror vi satt där i 2,5 timmar och bara pratade. Rätt sjukt att vi hade något att prata om hela tiden men det är så det ska vara.

Och jag fick höra av båda att jag såg gladare ut och att dom va glada för att det blivit som det blivit och det är ju jag med så kul att även mina vänner märker det. Som sagt dagen va super mysig och jag älskade varje sekund av den!



Bjuder på två fina bilder.
Den översta är på mig och Matilda och den under på mig och Maria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0