jag saknar..

Jag känner en saknad som växer. På något sätt är det ett tomrum som inte går att fylla.
Jag saknar "mina" barn. De tre barnen som jag träffade dagligen under 6 månader. Barnen som gav mig så mycket glädje och minnen för livet.

Dessa barn lyckades på något sätt lära mig vem jag var och var jag hör hemma. Känns märkligt att inte längre träffa dom dagligen, inte längre skoja och busa med någon hela tiden. Inte baka kladdkaka typ minst en gång i veckan så barnen hade smet i hela huvudet. Inte åka in till Stockholm city eller Täby centrum med dom.

Det känns på något sätt märkligt att ens vara hemma i Skåne efter ett halvår borta men jag vet om att det är här jag hör hemma, jag är en skånetös. Är ca en månad sen jag flyttade hem igen men det känns som jag varit hemma i typ två år. Livet i Stockholm känns så avlägset, tycker inte alls om det.

Tror bestämmt att jag får åka upp och hälsa på alla snart och få nya fina minnen som jag ska bära med mig hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0