lucia

Det slog mig precis att det är lucia idag.
Jag tänkte på det lite igår, att jag egentligen skulle ha lucevakat men att det inte blev så men sen glömde jag helt bort det igen. Och inte haft en tanke på det alls den stunden jag varit vaken idag. Sen såg jag en kommentar om att en tjejkompis inte skulle få sjunga idag för första gången på länge. Undra om jag får se något luciatåg idag, det kanske kommer in ett på jobb?

Brukar alltid äta lussekatter med så får se om det blir någon sån idag.
Annars va ju faktiskt jag och Patrik och lussefikade hos mamma igår så det får väl räcka annars. Och det va inte fy skam det, va super gott måste jag säga :D

Sitter hemma hos Patrik nu, borde få på mig kläder osv för sen ska jag bege mig till jobb vid två tiden ska nämligen jobba 16-20. Lagom många timmar idag känner jag:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-13 @ 13:58:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0