segis

Sorry, jag vet att här har varit världens sämsta uppdatering de senaste dagarna men den händer verkligen nya saker hela tiden.

Har ju bland annat varit jul, fick massa fint. Tex skor, presentkort, smycken och saker så jag kan göra egna tavlor :D

Annars har jag jobbat en del med, förutom den 25e för då hade jag muskelkramp och kunde knappt rresa mig ur sängen.
Och hittar ni mig inte på jobb hittar ni mig i höllviken med vänner och pojkvän. Så som det ska vara :D

Idag blir det stan med Emelie, åker om typ en timme. Sen ikv ska jag till mamma. Ska försöka sy upp min klänning och sen ska alla skidsaker fram, vi åker ju till idre några stycken på lördag:D


en av mina tavlor, är verkligen super nöjd med dom och det kommer bli så sjukt snyggt när alla är klara. Lovar att visa er då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0