slöis

Idag har jag varit riktigt slö men det får man vara när man är sjuk.
Har kollat på massa filmer och suttit vid datan och sen har jag även sovit en hel del.
Hörde att det var några andra som också var sjuka på jobb så verkar som vi har smittat varandra.
Ganska illa med tanke på att butiken behöver all personal speciellt oss som kan det redan då vi varit där nästan dagligen sen vi öppnade.

Aja jag är tbx på torsdag, till dess får dom klara sig.
Skulle egentligen följt med Jenny till Lund imorgon men dom planerna ändrades. Blir antagligen så att Ella kommer hit ist så äter vi middag osv tsm sen blir de kanske en runda ner till höllviken för att snacka skidor ;)

Nä nu ska jag kolla lite Greys avsnitt som jag har missat och sen sova. Kan behöva sova tidigt idag känner jag.
Men febern är nästan helt borta igen så det är skönt. Dock lite märkligt. Jag får typ aldrig feber men när jag väl har det har jag det oftast bara en max två dagar. Hm aja man ska inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0