sortera?

Sitter inne på rummet med öppna garderobs dörrar. Konstaterar att jag borde sortera ut kläder, där e så sjukt mycket som tyvärr aldrig kommer att användas av mig igen.
Sen har jag kommit på att jag saknar sommaren sjukt mycket, det är fan inte kul att klä sig på vintern. Måste ju ha så sjukt mycket på sig! Nä tacka för sommaren vet jag då man kan springa runt i jeans shorts, stora t-shirtar, klänningar, kjolar osv. Om man ska undvika att frysa nu måste man ha jeans, 20 tröjor och en stor jävla jacka.
Dock brukar jag va kass på att klä mig tillräckligt varmt ändå:P

Nä om man skulle ta sig en tur med kläderna, vet iaf att ett par av mina jeans ska vidare till Maria.
Får kanske ta en snabbis nu sen bär det av till höllviken för att handla och laga mat. Blir pastagratäng idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0